czwartek, 16 stycznia 2014

No i się zaczęło ....

Nie sądziłam, że kiedykolwiek będę miała bloga no ale stało się :). Nie mam daru do pisania ... a bardziej do liczenia, pewnie stąd mój zawód - księgowa - ponoć ambitna :) hi hi hi. 

W pierwszej kolejności chciałabym najgoręcej jak umiem podziękować Dzooo za to, że mnie zaraziła swoją pasją i jest dla mnie w tej kwestii "Góru". Dziękuję Ci Asiu - mój asystencie kreatywny - za pomoc w tworzeniu facebooka, tworzeniu strony internetowej www.twórczaprzystań.pl, za prowadzenie u Nas warsztatów oraz za wyrozumiałość w wysłuchiwaniu mojego marudzenia ...

Kolejne podziękowania są dla mojego najukochańszego męża - za cierpliwość, możliwość gromadzenia wszystkich zbędnych rzeczy i  wspierania we wszystkich decyzjach jakie podejmuje.

Ostatnie podziękowania dla Madzi i Ani, które z wielką chęcią, radością i charytatywnością pomagają stworzyć Twórczą Przystań w Bydgoszczy na B. Chrobrego 22/10.

Na początek to wszystko i bądźcie delikatni w swoich komentarzach :)

Życzę wszystkim miłej lektury

Dorcia

3 komentarze:

  1. Mowę mi odjęło... jaki lekki i błyskotliwy tekst i to pisała ta ta która cały czas jęczy, że nie umie pisać .... koniec pomocy w pianiu i koniec jęków ;) A z tego miejsca chciałam zapewnić, że wszelka pomoc to była czysta przyjemność współpracy i polecam się na przyszłość kochana. Dzooo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ładnie napisane ale teraz muszę uważać co mówię i robię bo zaraz wszyscy będą o tym czytać. PKP :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sie zaczyna, glodna jestem... prosze czestowac pracami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń